Onze merken

Om ons ideaal: 'het uitroeien van verborgen armoede' te kunnen bekostigen ondernemen wij commerciële activiteiten. Wil je iets voor onze stichting betekenen, dan kan dit op drie manieren: (1) Bezoek onze websites als je iets wilt aanschaffen en koop hetgeen je nodig hebt bij onze adverteerders, (2) Doe een donatie via onze 'doneershop', (3) Verzoek ons om een set flyers van onze stichting en verspreidt deze in jouw buurt.

Onze websites waar je al terecht kunt:

1. De website www.allekeukenzaken.nl Op deze website zul je zeker slagen bij de aanschaf van een nieuwe keuken. Met speciale aanbiedingen voor iedereen die via onze websites klant wordt. Alle keukenzaken .nl ondergaat momenteel een grote verbouwing. Hierom is de website tijdelijk niet bereikbaar.

2. De website www.websitegoeroes.nl Een eigen website voor particulier, bedrijf, vereniging of stichting? Bij WebsiteGoeroes al vanaf 99 euro. LaagstePrijsGarantie! en 100% TevredenheidsGarantie!

3. De website www.alleincassozaken.nl Ondernemer met onbetaalde facturen? Op deze website vind je gemakkelijk en snel een incassobureau en/of gerechtsdeurwaarder. Consument? Op deze website vind je gemakkelijk en snel of je wel of niet met een echt incassobureau en/of gerechtsdeurwaarder te maken hebt. Tevens vind je op deze website allerhande wet en regelgeving waar incassobureaus en deurwaarders zich aan hebben te houden, uitleg over de wet schuldsanering natuurlijke personen en meer...

4. De website www.hetnibi.nl

En dit is nog maar het begin. Als je iets wilt aanschaffen check dan eerst even deze pagina op onze website. Wij zijn constant bezig nieuwe websites te ontwikkelen. Alvast bedankt!